کد bk-26543  
نوع کاغذی  
عنوان آهااای دنیا: برخی دوستی‌ها در دست سرنوشت است  
نویسنده آرین‌ انتردا کلی  
مترجم شهلا انتظاریان  
ناشر داستان جمعه  
محل نشر قم  
سال انتشار 1397شمسی  
نوبت چاپ 1  
تعداد جلد 1  
تعداد صفحه 264  
زبان فارسی  
قطع رقعی  
چکیده کتاب «hello universr» از جمله آثار #ارین_انترادا_کلی، نویسنده آمریکایی فیلیپینی داستان‌های نوجوانان است که به تازگی با عنوان «آهااای دنیا» با ترجمه #شهلا_انتظاریان از سوی انتشارات #داستان_جمعه منتشر شده است.
این کتاب برنده نشان #نیوبری 2018 است و به کودکان با نیازهای ویژه می‌پردازد و داستان چهار نوجوان را بیان می‌کند که با چهار شخصیت کاملا متفاوت بدون آنکه در یک مدرسه درس بخوانند، یا گذشته مشترکی داشته باشند در مسیر سرنوشت هم قرار می‌گیرند و درگیر ماجراهایی می‌شوند.
ارین انترادا کلی، در این کتاب احساسات درونی کودکان با نیازهای ویژه را به خوبی به تصویر می‌کشد و برای کودکان با نیازهای ویژه، والدین و مربیان‌شان کاربردی و مفید است.
نویسنده در این کتاب می‌خواهد بگوید بخشی از شرایطی که ما انسان‌ها در آن زندگی می‌کنیم برای ما مقدر شده و باید پذیرای آن باشیم و بخش دیگری از آن نیز شرایطی است که خودمان می‌توانیم آنها را بسازیم و یا در آنها تغییر ایجاد کنی.
▫️مطالعه این کتاب علاوه بر کودکان و نوجوانانی که نیازهای ویژه دارند، برای والدین و مربیان آنها هم بسیار سودمند است چراکه بعد روانشناختی در این کتاب قوی است و درونمایه روانشناختی آن می‌تواند مورد استفاده مربیانی قرار بگیرد که با کودکانی ارتباط دارند که دارای نیازهای ویژه هستند.
▫️انتشارات داستان جمعه، کتاب «آهااای دنیا» را در قالب 264 صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت 250 هزار ریال منتشر کرده است.  
تاریخ ثبت در بانک 2 فروردین 1399