کد wb-19724  
عنوان رادیو توان  
مسئول زهرا خان اف  
نشانی وب سایت http://radiotavan.com  
زبان فارسی  
سال شروع فعالیت 1396شمسی  
موضوعات معلولیت و معلولان  
آدرس دفتر مرکزی تهران  
معرفی اجمالی وب­سایت رادیو­­توان در واقع رادیویی اینترنتی شامل اخبار و صدا در حوزه افراد دارای معلولیت می باشد. اعم از اخبار و اتفاق های مهم در حوزه معلولان شامل خبرهای اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری و بطور کلی تمامی مواردی که مربوط به معلولان و مسائل پیرامون آنها می باشد.

رادیو­توان در مسیر اخبار و اطلاع­ رسانی با هدف شناسایی و معرفی افراد موفق در تمامی زمینه ها پیش می رود. به عنوان نمونه، شناسایی و معرفی افرادی که در زمینه های هنری مرتبط فعالیت می کنند مانند رشته های هنری صدا ، دوبله ، بازیگری ، کارگردانی ، نویسندگی و… می تواند نقطه مثبتی باشد در پیشبرد اهداف که همانا ارائه ایده های نو است.

رادیو­­توان با تولید محصولات فرهنگی ، هنری و تخصصی سعی بر این دارد که خبرهای خوب و مثبت را اشاعه دهد و کمتر به حوادث و اتفاق های ناگوار بپردازد. چرا که نیاز مُبرم امروز جامعهٔ معلولین، داشتن انرژی مثبت و حس امیدواری و تلاش است نه تزریق نا اُمیدی و تیرگی ها به کالبد جامعهٔ آسیب­پذیر معلولان.

تمام هدف اینست که افراد مشهور و موفق در امور رسانه ای معرفی شوند، پیام ها و گزارش­های خوب ارائه گردند و تا حد امکان از ترویج نکات منفی جلوگیری شود. مهم تر از همه اینکه فرهنگ خلاقیت آموزش داده شود و توانایی افراد دارای معلولیت به گوش همگان برسد تا روزبروز بر این توانمندی­ها افزوده شود.

نکته مهمی که در رادیو­­توان بدان خواهیم پرداخت توجه ویژه به هوش معنوی و امر مهم فرهنگ­سازی است. سعی خواهیم کرد هوش معنوی را بین همکاران و مخاطبین بالا ببریم تا بدینوسیله انگیزه در بین توان­یابان افزایش یابد. امید بخشی رمز مهم فعالیت ماست و در این مقوله گنجانده می شود و اطلاع رسانی های مفید و موثر در کنار حس امیدواری، انرژی نهفته در معلولان را شکوفا خواهد کرد.

تلاش میکنیم که با اعتمادسازی نسبت به مخاطبان، نشان دهیم که پایگاه خبری خوب و مناسبی هستیم و اخبار و گزارش سازمان ها را از منابع موثق با ذکر منبع به اطلاع عزیزان مخاطب خواهیم رساند.

امیدواریم در رسالت مهم رادیو­توان که رضایت مخاطبان گرامی و حرکت بر اصول اساسی یک پایگاه خبری استاندارد است موفق باشیم و بتوانیم روحیه امیدواری و حس زندگی را به جامعه معلولان گرامی به ارمغان آوریم. همچنین امیدواریم در امر فرهنگ­سازی خوب بدرخشیم و توانمندی های افراد معلول را برای مخاطبان عزیز بازگو نماییم. باشد که پروردگار نیز از این رسالت راضی و خشنود باشد.

افرادی که در این رادیو فعالیت دارند عبارتند از:

سردبیر : زهرا خان اف

تدوین و گویندگی : مهدیه رستگار

کارگردان : فرزانه حبوطی

پشتیبانی فنی : یوسف رستمی  
تاریخ ثبت در بانک 4 خرداد 1397  
فایل پیوست
تصویر