کد pb-23517  
عنوان ماهنامه کهریزک  
مدیر مسئول حسن احمدی  
نوع کاغذی  
صاحب امتیاز آسایشگاه خیریه کهریزک  
زبان فارسی  
دامنه انتشار عمومی  
تلفن 02188826879-88826118  
توضیحات آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک گویا از سال 1379 مجله کهریزک را راه‌اندازی کرد و از این طریق توانست تجارب خود را اشاعه دهد و با مردم بیشتر ارتباط برقرار نماید.
مجله ماهنامه کهریزک هفتاد و دومین شماره خود را در اردیبهشت‌ماه سال 1385 به چاپ رسانیده و هفتمین سال فعالیت خود را با جدیت و کیفیّت بهتر آغاز نموده است.
اعضای اصلی هیئت تحریریه و نویسندگان پرتلاش این مجلّه که تصاویر آنها را در صفحه مقابل مشاهده می‌فرمایید می‌کوشند تا اوضاع و احوال آسایشگاه کهریزک را همه ماهه با بهترین وضع ممکن به اطلاع خوانندگان آن مجله برسانند و همگی این افراد مومن و پرتلاش و لایق و کاردان هستند و از تجربه کافی برخوردار می‌باشند.
مدیر مسئول این مجله حاج آقا پزشکی علاوه بر سمت مذکور مسئولیت روابط عمومی آن سازمان را بر عهده دارند. ایشان مدیری لایق و بااخلاق و رفتاری پسندیده و کارشناسی وارد به همه مسائل آسایشگاه خیریه کهریزک می‌باشند. آقای قهرمانی از بهترین ویراستارهای مطبوعاتی مطالب و نوشته‌های مجله را زیبایی می‌بخشند.
برادر گرامی آقای محمدرضا همتی که خود از مددجویان آسایشگاه نیز هست بیشترین قلم فرسایی این مجله را در تهیه زندگی‌نامه‌های سالمندان و معلولین تحت عنوان «با خاطرات مددجویان» را دارند. اکثر زندگی‌نامه‌های طولانی مندرج در این کتاب از آثار ایشان است. خیلی مایل بودم که شرح زندگی‌نامه ایشان را در این کتاب بنویسم ولی ایشان موافقت ننمودند.
برادر ارجمند آقای حبیب طهماسبی اجرای صفحه آرایی مجله را بر عهده دارند و معمولاً گروه‌های بازدیدکننده از آسایشگاه که بعضی از روزها بیشتر از یک گروه می‌باشند، توضیحات لازم را ایشان به آنها می‌دهند.

همکاران این نشریه:
پوستر زیر گویای افرادی است که با این نشریه همکاری دارند.


منبع:
نگاه سبز، هادی عمویی طالقانی، تهران، 1385، ص 306-307.
 
تاریخ ثبت در بانک 9 بهمن 1397