کد pr-21361  
نام نسرین  
نام خانوادگی حیدری  
سال تولد 1351  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی ، اجتماعی  
زبان فارسی  
تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  
اهم فعالیت ها مسئول واحد آموزش کانون معلولین توانا قزوین  
کشور ایران  
استان قزوین  
متن زندگی نامه خانم حیدری متولد 1351 در قزوین بوده و از ناحیه پای چپ معلول جسمی حرکتی است. او کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت دولتی در دانشگاه قزوین به پایان رسانده است. از سال 1377 در کانون معلولین توانای قزوین مشغول همکاری و فعالیت است. در حال حاضر در واحد آموزش کانون مشغول به کار است و سال‌های قبل هم مدیر اداری، واحد اجتماعی، حسابداری و کارهای مختلف را انجام داده است. در زمینه ورزش هم در پرتاب دیسک و وزنه مقام دوم کشور را هم داشته است.
او علاوه بر تحصیل و فعالیت‌های اجتماعی مهارت‌های هنری زیادی از جمله خیاطی و آرایشگری و دیگر مهارت‌ها را آموزش دیده است چون معتقد است یک فرد توانیاب باید علاوه بر تحصیل و دیگر فعالیت‌هایش، از هنر نیز بهره ببرد تا اگر روزی مجبور به خانه ماندن بود در صورت نیاز از آن استفاده کند و فعالیت‌هایش ادامه یابد.
او انگیزه‌اش از همکاری در کانون را، کمک فکری، روحی و تحصیلی به دوستان همنوع خودش می‌داند. در کانون فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهند و دوره‌های مختلفی از جمله: کامپیوتر، حسابداری، خبرنگاری، کار در داروخانه و حتی پرستاری کودک و سالمند برگزار می‌شود تا آنها از لحاظ شغلی، مهارتی آماده شوند.
 
تاریخ ثبت در بانک 24 شهریور 1397