کد pr-18917  
نام زینب  
نام خانوادگی بهرامن  
سال تولد 1374  
وضعیت جسمی کم بینا  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی ، اجتماعی  
زبان فارسی  
تحصیلات کارشناسی آموزش و پرورش کودکان استثنایی، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته کودکان با نیازهای خاص  
مهارت شنا  
کشور ایران  
استان خوزستان  
شهر بهبهان  
متن زندگی نامه خانم بهرامن از متولد 1374 و از کم بینایان شهرستان بهبهان می‌باشد. او کارشناسی آموزش و پرورش کودکان استثنایی را در دانشگاه دولتی شیراز به پایان رساند و هم اکنون دانشجوی رشته کودکان با نیازهای خاص در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه دولتی اصفهان است. او فعالیت‌های بسیاری داشته است.
در اولین دوره مسابقات تحرک و جهت یابی که در ایران برگزار شد مقام اول کشوری را در سال 85 به دست آورد. در مسابقات شنا دو رتبه طلای کشوری در کرال پشت دارد، در دومیدانی هم مقام سوم کشوری را به دست آورده است.
به مدت سه سال در دانشگاه شیراز مسئولیت ضبط کتب درسی بچه‌های نابینا را به عهده داشته است. او در دانشگاه شیراز یک دوره کارگاه تحرک و جهت یابی را برپا کرد. سه سال در کانون فانوس به عنوان فعال فرهنگی همکاری داشته است. او مقاله‌‌ای نوشته و در بخش پوستر به همایش شهروند نابینا در سال 96 ارائه کرده است و در حال نوشتن مقاله دم با همین مضامین است.
او درباره فرهنگ سازی در زمینه معلولین بعنوان پیک شهروندی معلولین در اصفهان انتهاب شد. او به مدارس عادی رفته و راجع به معلول و معلولیت صحبت می‌کرده و ابزارها و وسایل معلولان را به بچه‌ها نشان می‌داد.
 
تاریخ ثبت در بانک 5 اردیبهشت 1397