کد pr-18872  
نام امید  
نام خانوادگی خلاده  
سال تولد 1361  
وضعیت جسمی نابینا  
نوع فعالیت ورزشی  
زبان فارسی  
تحصیلات کارشناسی حقوق قضائی  
مهارت گلبال  
اهم فعالیت ها مدیرعامل موسسه روشندلان خلیج فارس  
کشور ایران  
استان هرمزگان  
شهر بندرعباس  
متن زندگی نامه آقای خلاده فارغ التحصیل رشته حقوق قضائی در دانشگاه آزاد بندرعباس است و هم اکنون در دفتر مدیرعامل سازمان بار و مسافر شهرداری بندرعباس شاغل است.
در زمینه ورزش گلبال نیز حدود 20 سال است که فعالیت دارد و دو تا مقام کشوری، یک مقام اولی دسته سه و یک مقام سومی دسته سه را در کارنامه خود دارد. مقام منطقه‌ای هم دارد، ولی بدون حکم است. در مسابقات جام دهه فجر که در سال 96 در شهرستان میناب با حضور تیم‌های بوشهر و یاسوج و سه چهار تا تیم از استان هرمزگان برگزار شد مقام اول را به همراه تیم میناب به دست آوردیم.
ایشان مدیرعامل موسسه روشندلان خلیج فارس می‌باشد. این موسسه از سال 89 تشکیل شده و آقای خلاده از بدو تأسیس این موسسه در آن فعالیت دارد. همچنین از سال 93 در انجمن نابینایان هرمزگان به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت دارد. عمده فعالیت او در این انجمن از سال 83 می‌باشد.
تقریباً از سال 89 که دولت تصمیم بر واگذاری برخی امور به بخش خصوصی گرفت سازمان بهزیستی هم مراکزش را داشت به بخش خصوصی واگذار می‌کرد. و سازمان بهزیستی تنها با موسساتی که از سازمان پروانه فعالیت داشت همکاری می‌کرد. ایشان به همراه دوستانش موسسه روشندلان را تشکیل دادند تا علاوه بر بحث فرهنگ سازی و آشنایی دوستان با جامعه، کل امورات نابینایان استان هرمزگان را که سازمان بهزیستی به بخش خصوصی واگذار می‌کرد بر عهده بگیرند.
 
تاریخ ثبت در بانک 3 اردیبهشت 1397