کد pr-17975  
نام محمد  
نام خانوادگی نخعی قاینی  
سال تولد 1356  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی ، اجتماعی  
زبان فارسی  
تحصیلات کارشناسی مدیریت دولتی، کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات  
کشور ایران  
استان سیستان و بلوچستان  
شهر زاهدان  
متن زندگی نامه آقای نخعی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دولتی در دانشگاه افسری امام علی ارتش تهران و کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت فناوری اطلاعات در دانشگاه سیستان و بلوچستان به پایان رساند.
او مدرس دانشگاه علمی کاربردی می باشد. هفت سال قاری و موذن برتر معلولین از استان سیستان و بلوچستان بوده و هم اکنون مدیرعامل تعاونی مسکن معلولین و رئیس هیئت مدیره جامعه معلولین استان است.
مدیریت مرکز نگهداری و درمان بچه‌های معتاد زیر هجده سال در زاهدان را دارد. این مرکز از جایی حمایت نمی شود و او توانسته 150 نوجوان معتاد را با هزینه خود درمان کند. همچنین مدیر خانه نگهداری کودکان شهید محمدحسین واعظی که 15 پسربچه تحت سرپرستی دارد و مدیر مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان حبیب بن مظاهر ویژه بانوان در زاهدان می باشد.این مراکز هم با هزینه خودشان اداره می شود.
او به سبب معلولیتش با کار در این حوزه آشنا شد و ابتدا جامعه معلولین را ثبت کرد و با کمک هیئت مدیره قوی اش (نائب رئیس دکتر افسری متخصص عفونی، خزانه دار از قضات دادسرا نظامی) تا الآن ادامه داده است. هست و افراد توانمندی را در جامعه معلولین آورده است.
 
تاریخ ثبت در بانک 18 بهمن 1396  
فایل پیوست
تصویر