کد pr-17956  
نام بنیامین  
نام خانوادگی محمدی  
سال تولد 1376  
وضعیت جسمی نابینا  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی ، هنری  
زبان فارسی  
تحصیلات دانشجوی کارشناسی حقوق  
مهارت خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ  
کشور ایران  
استان مازندران  
شهر بابلسر  
متن زندگی نامه او در رشته حقوق در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد قائمشهر مشغول به تحصیل است. او در کنار درس به فعالیت‌های هنری نیز پرداخته و خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده است و خودش استودیو دارد و کار می‌کند.
او تقریباً از پنج سالگی با موسیقی آشنا شد، با پیانو شروع کرد، ولی بخاطر اینکه حمل و جابجایی اش خیلی سخت بود کیبورد گرفت. بعد سازهای کوبه‌ای را شروع کردم، دف تمبک و ... . از دوران راهنمایی کار آهنگسازی و تنظیم را شروع کرد و اولین کاری که ارائه داد سالهای قبل از کنکورش بود. در خیلی از سایت‌های معتبر و بزرگ کارهای او موجود است.
او تا کنون در شهرهای تهران و شمال برنامه اجرا کرده است و تک آهنگ هایی را ساخته است و تا مدتی دیگر آلبوم کارهایش منتشر می شود.
مهمترین دلیل پیشرفت او در موسیقی علاقه، پشتکار و حمایت های خانواده اش بوده است. انگیزه دیگر او برای یادگیری موسیقی این است که بتواند به دیگر دوستان هم نوع خود تنظیم آهنگ و کار با این برنامه ها را یاد دهد. و نکته مهم این است که او کلاس یا آموزشگاه خاصی برای یادگیری نرفته است و با تلاش خودش آهنگسازی و تنظیم را یاد گرفته است. ساز تخصصی او پیانو است و او تمام سازها را بدون استاد فرا گرفته است.
او معتقد است اگر مکانی برای آموزش بچه‌ها و یا هزینه استاد تأمین بشود می‌تواند ثمرات بهتری داشته باشد و خیلی از دوستان دیگر می‌توانند بیایند استفاده بکنند و محدود نباشد.  
تاریخ ثبت در بانک 12 بهمن 1396  
فایل پیوست
تصویر