کد pr-17948  
نام علیرضا  
نام خانوادگی بابایی  
سال تولد 1362  
وضعیت جسمی فقدان ذهنی  
نوع فعالیت ورزشی ، هنری  
زبان فارسی  
تحصیلات ابتدایی  
مهارت نقاشی - ورزشی  
کشور ایران  
استان البرز  
شهر کرج  
توضیحات کم توان ذهنی سندرم داون  
متن زندگی نامه علیرضا بابایی متولد 62 و در تهران متولد شد، از همان دوران مدرسه در مقطع ابتدایی معلمش تشخیص داد که او استعداد خوبی در نقاشی دارد لذا از همان دوران به صورت تخصصی هنر نقاشی را شروع کرد. او از سال 77 نقاشی را به صورت ابتدایی با مداد رنگی آموزش دید و از مهر 78 زیر نظر استاد اسماعیلی به صورت آکادمیک نقاشی آبرنگ و رنگ روغن را فرا گرفت. و اولین نمایشگاه اختصاصی اش را در سال 81 در فرهنگسرای امام خمینی کرج برگزار نمود که مورد استقبال خوب خانواده ها قرار گرفت. او نقاش، نوازنده موسیقی (سه تار)، ورزشکار و بازیگر تئاتر است.
او از سال 88 فعالیت ورزشی خودش را شروع کرد. او در رشته بوچی و دومیدانی بدمینتون، والیبال و فلوربال فعالیت دارد. در مسابقات 2015م در امریکا در رشته دو و میدانی مدال افتخار؛ در مسابقات 2010م در سوریه در رشته دو و میدانی دو مدال طلا کسب کرده است. در سال 2010 در سوریه مسابقات منطقه‌ای خاورمیانه و شمال آفریقا در رشته بوچی یک مدال برنز، یک مدال افتخار، و یک مقام چهارمی گروهی را هم کسب کرد. او مقام های کشوری زیادی دارد.
او به عکاسی نیز علاقه دارد. در مسابقه بین‌المللی عکاسی که انجمن سندرم داون انگلستان برگزار کرد، عکس علیرضا جزء 25 نفر از تمام دنیا برنده اعلام شد و برای مدت یک سال این عکس روی سایت انجمن سندرم داون انگلستان ماند.  
تاریخ ثبت در بانک 12 بهمن 1396  
فایل پیوست
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر