کد pr-17912  
نام ارمغان  
نام خانوادگی قلی زاده  
سال تولد 1369  
وضعیت جسمی فقدان ذهنی  
نوع فعالیت ورزشی ، هنری  
زبان فارسی  
تحصیلات دیپلم ویژه  
مهارت ورزش - موسیقی  
کشور ایران  
استان کرج  
شهر جهانشهر  
متن زندگی نامه او تا راهنمایی در مدارس عادی درس خوانده و از آن به بعد در مدارس استثنایی تحصیل کرده است. با تلاش و پیگیری خانواده ها در آموزش و پرورش دبیرستان ویژه این افراد را راه اندازی کردند و ارمغان در آنجا دیپلم راسته دوزی گرفته است و می تواند راسته دوزی کند.
او یک مدت در خانه بود ولی مادر او با فداکاری دست از شغل خود کشیده و ارمغان را برای پیشرفت بیشتر به انجمن بهشتیان آریا برده تا توانمندی های بیشتری کسب کند. در سال اول همه رشته های این انجمن را ثبت نام کرد و ولی به دلیل سختی در رفت و آمد در حال حاضر فقط در ورزش و موسیقی فعالیت دارد.
او در چند رشته ورزشی فعالیت داشته است.در دوچرخه سواری در مسابقات المپیک ویژه در گیلان شرکت کرد که مقام دوم را آورد. در شنا نیز فعالیت داشته و مقام دوم در المپیک ویژه به دست آورد. در فوتبال در المپیک ویژه مقام سوم و در بدمینتون هم مقام دوم مساباقت انجمن و مقام سوم در المپیک ویژه را آورد. در دو و میدانی و بسکتبال هم کار کرده است. اما چون شهرهای دیگر بسکتبال نداشتند و مسابقه ای نبود که برود، دیگر در بسکتبال فعالیتی ندارد. در حال حاضر رشته فلوربال را آغاز کرده است. و مقام دوم مسابقات انجمن شده است. در زمینه موسیقی ساز ارگ کار می کند.
 
تاریخ ثبت در بانک 3 بهمن 1396  
فایل پیوست
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر