کد pr-17826  
نام روح الله  
نام خانوادگی قربانی  
سال تولد 1368  
وضعیت جسمی نابینا  
نوع فعالیت ورزشی ، هنری  
زبان فارسی  
تحصیلات کاردانی عمران  
مهارت دومیدانی، دوچرخه سواری، شاعر کودک  
کشور ایران  
استان زنجان  
توضیحات
 
متن زندگی نامه روح الله قربانی متولد 1368 نابینا و دارای مدرک کاردانی رشته عمران می‌باشد. او در زمینه ورزشی رشته دومیدانی فعال است. سال‌های زیادی است که فعالیت دارد ولی به طور متوالی مدت 3 سال است که کار می‌کند.
الآن دوچرخه سوار هست، و رکوردهایش رکوردهای آسیایی است، ولی فدراسیون معلولین را برای مسابقات نمی‌برد. او در دومیدانی در رشته چهارصد متر مقام سومی کشوری را کسب کرد. ولی در دوچرخه سواری مهارت بیشتر دارد و رکوردهای آسیایی را در تمرینات می‌زند. مقام آی پی سی را کسب کرده و دونده حرفه‌ای هست و می‌تواند در مسابقات آسیایی شرکت کند ولی علاقه بیشتری به دوچرخه سواری دارد و منتظر است ببیند مسئولین چکاری انجام می‌دهند. مسابقات کشوری برگزار نمی‌شود یعنی از 7-8 سال پیش تا کنون و بعد از مسابقات گوانگجو برگزار نشده است. قبل از دوران کم بینایی در رشته‌های رزمی کیک‌بوکسینگ فعالیت داشته و کمربند قهوه‌ای را دریافت کرده بوده است.
در زمینه هنری هم شاعر کودک می‌باشد و با انتشارات دانشمندان کوچک در زنجان همکاری داشته ولی به علت بعضی مشکلات با آنها دیگر همکاری ندارد. کتابی هم چاپ کرده با موضوع آموزش بند کفش.
 
تاریخ ثبت در بانک 6 دی 1396  
فایل پیوست
تصویر