کد pr-16704  
نام فاطمه سادات  
نام خانوادگی سید حسینی  
سال تولد 1358  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت ورزشی ، هنری  
زبان فارسی  
تحصیلات دیپلم ادبیات و علوم انسانی  
مهارت والیبال، هنری مثل قاشی، تابلو فرش، روبان دوزی و کیف‌های چرم  
اهم فعالیت ها فاطمه سادات سید حسینی متولد 1358 جسمی حرکتی و دارای دیپلم علوم انسانی می‌باشد. او قبل از ضایعه نخاعی در رشته ورزشی والیبال فعالیت داشته و حائز مقام و مدال هم شده است ولی الآن چون سالن باشگاه برای آنها مناسب سازی نیست نمی‌تواند فعالیت کند. او در حال حاضر در زمینه هنری مثل نقاشی، تابلو فرش، روبان دوزی و کیف‌های چرم مشغول به فعالیت است. در موسسه کاشانه مهر نمایشگاه برگزار می‌شود که آثارش را برای فروش در آنجا به نمایش گذاشته است. او در زمینه قرآن هم مهارت دارد و همچنین مهارت دوره‌های کامپیوتر را گذرانده و مدارک آن را کسب نموده است. معتقد است همسرش مشوق و پشتیبان او در این مسیر بوده است.  
کشور ایران  
استان اصفهان  
شهر کاشان  
متن زندگی نامه درباره یکی از اعضای موسسه کاشانه مهر کاشان است.
فاطمه سادات سید حسینی در دوران تأهل طی تصادفی دچار ضایعه نخاعی می‌شود. از توان‌یابان با استعداد، باذوق و هنرمند کاشانه مهر است. نقاشی‌های زیبا، قالی‌بافی، چرم‌دوزی و نمد دوزی از جمله هنرهایش هستند.
پزشکان به او گفته بودند به خاطر شرایطت نمی‌توانی باردار شوی. اما او بدون هیچ مشکلی باردار می‌شود و الآن فرزندش؛ مهرزاد یک سال دارد و مادر و فرزند در سلامت کامل‌اند. خانواده سه نفری فاطمه سادات در جمعی گرم، روزگار می‌گذرانند.
مأخذ: ویژه‌نامه پنجمین همایش آفتاب مهربانی، کاشانه مهر کاشان، آبان 1398، ص3.
 
تاریخ ثبت در بانک 16 شهریور 1396