کد pr-16685  
نام علی  
نام خانوادگی ملاباقری  
سال تولد 1347  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت ورزشی  
زبان فارسی  
تحصیلات دیپلم  
مهارت تنیس روی میز  
اهم فعالیت ها علی ملاباقری متولد 1347 جسمی حرکتی و دارای تحصیلات دیپلم می‌باشد. او در زمینه ورزشی رشته تنیس روی میز حدود 15 سال فعالیت دارد و مقام‌های متعدد انفرادی استانی و همچنین مقام کشوری از جمله طلای کشوری، نقره و برنز را کسب نموده است. تقدیرنامه‌هایی از شورای شهر و تربیت بدنی استان قم و بهزیستی و همچنین هدایایی از بهزیستی دریافت کرده است. به علت پیشگیری از عوارض ناشی از دیستروفی عضلانی و تحلیل رفتن عضلاتش به ورزش روی آورده و دوستان و دکترش پیشنهاد داده‌اند که ورزش کند. به خاطر همین ورزش هست که الآن موفق است و می‌تواند حرکت کند. او با تلاش و پشتکار و طی کردن سختی‌ها به این درجه رسیده است و حتی برای رفت و آمد از بهزیستی درخواست یک موتور را داشته است که آنها همکاری نکرده‌اند و خودش به مرور موتور خریده است.  
کشور ایران  
استان قم  
متن زندگی نامه علی ملاباقری متولد 1347 جسمی حرکتی و دارای تحصیلات دیپلم می‌باشد.
او در زمینه ورزشی رشته تنیس روی میز حدود 15 سال فعالیت دارد و مقام‌های متعدد انفرادی استانی و همچنین مقام کشوری از جمله طلای کشوری، نقره و برنز را کسب نموده است.
تقدیرنامه‌هایی از شورای شهر و تربیت بدنی استان قم و بهزیستی و همچنین هدایایی از بهزیستی دریافت کرده است. به علت پیشگیری از عوارض ناشی از دیستروفی عضلانی و تحلیل رفتن عضلاتش به ورزش روی آورده و دوستان و دکترش پیشنهاد داده‌اند که ورزش کند. به خاطر همین ورزش هست که الآن موفق است و می‌تواند حرکت کند.
او با تلاش و پشتکار و طی کردن سختی‌ها به این درجه رسیده است و حتی برای رفت و آمد از بهزیستی درخواست یک موتور را داشته است که آنها همکاری نکرده‌اند و خودش به مرور موتور خریده است.
 
تاریخ ثبت در بانک 14 شهریور 1396