کد pr-15988  
نام صغری  
نام خانوادگی سلیمانی  
سال تولد 1355  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت ورزشی  
زبان فارسی  
تحصیلات کارشناسی الهیات یا سطح 3 حوزه، جامعه الزهرا  
مهارت والیبال نشسته، تنیس روی میز، دومیدانی و شنا  
کشور ایران  
استان قم  
متن زندگی نامه صغری سلیمانی متولد 1355 جسمی حرکتی و دارای مدرک سطح 3 حوزه می‌باشد. در زمینه ورزشی فعالیت داشته است از جمله: والیبال نشسته، تنیس روی میز، دومیدانی و شنا. در رشته شنا حدود 15 سال است که فعالیت دارد و مقام‌های بسیاری کسب نموده است. در مسابقات که معمولاً تهران برگزار می‌شد در کشوری رتبه اول را زیاد کسب کرده است در ماده‌های پروانه، قورباغه، کرال پشت، کرال سینه.
که مقام‌های اول تا سوم را کسب می‌نموده است ولی در تیمی مقام اول را کسب نموده است. و مربی ایشان خانم نظریان بوده است. در دومیدانی یک مدتی کار کرده است ولی مسابقات شرکت نکرده است.
در تنیس روی میز، یک سال فقط در مسابقاتی که از طرف بهزیستی در تنکابن برگزار شد، دررشته تنیس مسابقات کشوری رتبه دوم را کسب کرده است.
در زمینه خیاطی و بافندگی با قلاب و میل هم مهارت دارد. در زمینه فعالیت‌های قرآنی دو سال توی کشور در رشته ترتیل مقام اول را کسب کرد. بله دوره‌های ICDL کامپیوتر هم را گذرانده است. از سال 88 وارد آموزش و پرورش شده است و معاون پرورشی در شهر کهک می‌باشد.
مشوق اصلی در زمینه ورزش علاقه شخصی و مربی‌اش خانم نظریان و خانواده بوده‌اند. در زمینه قرآنی هم اول پدرش و بعد هم جامعةالزهرا مفید بوده است. یک سال مربی قرآن مدارس ابتدایی بوده و در مدارس قرآنی آموزش قرآن داشته است.  
تاریخ ثبت در بانک 24 مرداد 1396