کد pr-14804  
نام حسین  
نام خانوادگی گلستانی  
سال تولد 1370  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت ورزشی  
زبان فارسی  
تحصیلات دیپلم ریاضی فیزیک  
مهارت رشته والیبال نشسته  
اهم فعالیت ها عضو تیم ملی والیبال نشسته جوانان و کسب مقام اول مسابقات پارآسیایی جوانان 2013 مالزی عضو تیم والیبال نشسته ایران در بازی های پارآسیایی 2014 کره جنوبی و کسب مقام اول این مسابقات  
کشور ایران  
استان قم  
شهر قم  
متن زندگی نامه حسین گلستانی متولد 1370 جسمی حرکتی و دارای دیپلم ریاضی فیزیک می‌باشد. در زمینه ورزشی حدود 9 سال است که در رشته والیبال نشسته فعالیت می‌کند و تقریباً 4 سال و نیم هست که عضو تیم ملی بزرگسالان می‌باشد. قهرمانی جوانان آسیا با تیم ملی. در مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی در سال 2014 قهرمان شدیم. جام بین قاره‌ای در چین قهرمان شدیم. قهرمانی المپیک ریو در برزیل پارسال. قهرمانی مسابقات آسیا اقیانوسیه در سال 2014 در ایران. قهرمانی مسابقات آسیا اقیانوسیه. قهرمانی باشگاه‌های جهان و قهرمانی باشگاه‌های آسیا.
سال 95 با تیم استان قم در مسابقات قهرمانی کشوری جوانان یک سال بازی کرد، که در ایران مقام دوم را کسب کرد.
استان قم تیم لیگ برتری ندارد. ولی اوایل یکی دو سال برای لیگ دسته یک برای قم بازی کرد، که یک سال هم مقام دوم و سوم را کسب کرد. سال بعدش برای تیم‌های دیگر لیگ برتر از تیم نفت و گاز گچساران تا تیم ذوب آهن و تیم ثامن‌الحجج مشهد بازی کرد.
در زمینه فعالیت‌های هنری در دوران مدرسه یک سری در مسابقات گروه سرود در مدارس کشور، مقام اول و همچنین در تئاتر استان قم هم مقام اول را کسب کرد.
مهارت‌های ICDl کامپیوتر را هم گذرانده است.
مشوق اصلی در بحث ورزش خانواده و بعد اراده و پشتکار خودش بوده است.
 
تاریخ ثبت در بانک 5 مرداد 1396