کد pr-13423  
نام فهیمه  
نام خانوادگی رضایی ‌پور قنات النوجی  
سال تولد 1373  
وضعیت جسمی نابینا  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی ، ورزشی  
زبان فارسی  
تحصیلات دانشجوی روانشناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد  
مهارت شطرنج نابینایان، شنا، قرائت قرآن و حفظ جزء یک  
اهم فعالیت ها از موفقیت‌های اینجانب در زمینه تحصیل رتبه 229 کنکور سراسری در سال 1391 و رتبه 16 منطقه‌ای در آزمون کارشناسی ارشد در سال 1395 می‌باشد. در زمینه ورزش رشته شطرنج نابینایان فعال می‌باشم و از موفقیت‌های من در این زمینه می‌توان به قهرمانی کشور در شهر ساری در سال 1389، قهرمانی مسابقات دانش‌آموزی در سال 1389 در تهران، قهرمانی مسابقات دانش‌آموزی در سال 1388 در مشهد، نائب‌قهرمانی مسابقات دانش‌آموزی در سال 1386، سومی مسابقات دانش‌آموزی در سال 1390 و ... اشاره کرد. و یک بار هم در مسابقات دانش‌آموزی در استان یزد سال 1389 بین افراد عادی مقام اول را کسب کردم. همچنین در رشته شنا نیز فعال بوده و از جمله موفقیت‌های من در این رشته طلای 50 متر آزاد و نقره 100 متر آزاد در مسابقات کشوری در استان یزد سال 1387 در سطح نابینایان می‌باشند. در زمینه قرآن یک مقام دومی در رشته قرائت و یک مقام دومی در رشته حفظ جزء 1 در سطح نابینایان کشور را در کارنامه دارم. در زمینه کامپیوتر دوره‌های ICDL2 و ICDL1 را گذرانده و مدارک مربوطه را اخذ کرده‌ام. مشوقین من در زمینه تحصیل خانواده و مربیان و جامعه نابینایان یزد، و در زمینه ورزش هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان یزد و مربیان مربوطه می‌باشند.  
کشور ایران  
استان یزد  
شهر امام شهر  
متن زندگی نامه فهیمه رضایی پور، نابینا، دانشجوی ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه یزدم و الآن هم مشغول نوشتن پایان نامه هستم. موضوع پایان نامه راجع به سازگاری دانشجویان با آسیب بیناییه. پرسشنامه های پایان نامه رو باید دانشجویان نابینا و کمبینا در سراسر کشور پر کنند. ممنون میشم اگر دانشجویان محله در تکمیل پرسشنامه همکاری کنند. (سایت محله نابینایان)

رضائی‌پور رتبه 16 کنکور کارشناسی ارشد سال 1395 است و مدرک روانشناسی از دانشگاه یزد دارد. این پژوهشگر تاکنون 3 مقاله علمی-پژوهشی منتشر کرده است (سایت سوینا).
 
تاریخ ثبت در بانک 7 خرداد 1396