کد pr-11650  
نام عزیزه  
نام خانوادگی آل خمیس  
سال تولد 1358  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی  
زبان فارسی  
تحصیلات لیسانس زبان انگلیسی گرایش مترجمی  
مهارت حافظ کل قرآن  
کشور ایران  
استان خوزستان  
شهر رامهرمز  
متن زندگی نامه اینجانب عزیزه آل خمیس فعالیت قرآنی خود را از دوران ابتدایی با شرکت در مسابقات مفاهیم آغاز کردم و در دوران دبیرستان فعالیت خود را در رشته ترتیل ادامه دادم و در کلاس‌های دارالقران مثل تجوید و مفاهیم شرکت کردم. که ماحصل آن دوران هم تقدیرنامه‌ای با عنوان انتخاب دانش آموز نمونه به جهت شرکت در مسابقات قرآنی بوده است.
بعد از اتمام دوران متوسطه در حوزه بسیج خواهران فعالیت داشتم و به مدت سه سال در سمت جانشین فرمانده پایگاه بسیج مسجد محله بودم و در مسابقات قرآن بسیج هم از نفرات برتر شهرستان بوده‌ام. دوره های تجوید و مراحل ده گانه تربیت مربی قرآن را در مرکز دارالقرآن گذراندم. و بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه فعالیت خود را با شرکت در مسابقات بهزیستی ادامه دادم.
در سال 92 تصمیم به حفظ قرآن گرفتم و در سال 95 با لطف و عنایت خداوند موفق به حفظ کل قرآن کریم در موسسه بیت الاحزان شعبه رامهرمز شدم. و حائز رتبه های اول مسابقات بهزیستی در شهرستان و استان در رشته‌های ترتیل و حفظ 5 جزء و مقام دوم در رشته ترتیل در مسابقات بهزیستی کشوری مشهد در سال 93 بوده‌ام.
با برگزاری مراسم ختم قرآن و شب‌های احیای ماه‌های رمضان به مداحی علاقمند شدم و به لطف خدا و مدد اهل بیت مدت چهار سال است که به طور جدی در این زمینه فعالیت دارم. از اعضای فعال و هیئت مدیره انجمن معلولین شهرستان رامهرمز بودم و در یک دوره از مسابقات ورزشی انجمن معلولین در رشته تنیس روی میز جزء نفرات برتر بوده‌ام.
دیپلم خیاطی و قالیبافی از دیگر مدارک هنری هستند که بیشتر در زمینه خیاطی فعالیت نمودم. از نظر اشتغال هم مدت 5 سال در مرکز توانبخشی و حرفه آموزی معلولین ذهنی به عنوان مربی هنری مشغول به کار بوده‌ام. و در نهایت ان‌شاءالله به زودی فعالیت خود را در زمینه مربی حفظ قرآن در موسسه قرآنی ادامه خواهم داد.
 
تاریخ ثبت در بانک 17 بهمن 1395  
فایل پیوست
تصویر
 
تصویر