کد pr-11242  
نام مهدی  
نام خانوادگی قبادی  
وضعیت جسمی ناشنوا  
نوع فعالیت ورزشی ، هنری  
زبان فارسی  
مهارت ملی‌پوش والیبال ناشنوایان  
اهم فعالیت ها هفده بار در مسابقه‌های کشوری و باشگاهی رتبه‌ی اول را کسب کرد. و تا به حال در سه فیلم بازی کرده است به نام‌های: بن بست گوش به کارگردانی محمود غفاری، من یک ناشنوا هستم به کارگردانی رضا خانی و فیلم مستند باغچه‌بان به کارگردانی مهشید قبادی.  
کشور ایران  
متن زندگی نامه در اداره ی ورزش منطقه کارشناس است و با کسب تجربه در مسابقه‌ها و تمرین‌ها، بهترین مشاوره را به علاقه‌مندان و ورزشکاران می‌دهد.
12 ساله بود که در ورزشگاه ثبت نام کرد و با استعداد خوبی که در این ورزش داشت در سال 82 به عنوان عضو تیم‌ملی نوجوانان انتخاب شد. اندکی بعد به خاطر مشکل ناشنوایی از تیم ملی نوجوانان انصراف داد و عضو تیم ملی نوجوانان ناشنوا شد.
در چندین مسابقه‌ی کشوری مقام اول را کسب کرد و کم کم خانواده‌اش به این نتیجه رسیدند که می‌تواند در کنار درس، مشق و مدرسه، مسیرهای دیگر پیشرفت را هم طی کرد.
بعد از کسب مقام چهارم جهان در المپیک تیم ناشنوایان، دچار پارگی رابط شد، به همین خاطر تا دو سال از فعالیت ورزشی کناره‌گیری کرد. در همین سال‌ها بود که در رشته‌ی الکترونیک دانشگاه تهران واحد جنوب قبول شد. در واقع قبولی دانشگاه و شروع فعالیت‌های ورزشی، نتیجه ی تلاش‌هایش در درس و ورزش‌اند. این واقعه نتیجه خوبی برایش داشت. 15 شاگرد خصوصی سالم و ناشنوا داشت. در 3 مدرسه‌ی استثنایی آموزش نیز داشت. که در مدرسه‌ی استثنایی کاشان به معلم‌های آن مدرسه هم آموزش می‌داد.
دوبار در مسابقه‌های المپیک حضور پیدا کرد بار اول سال 89 بود. در آن سال رتبه‌ی چهارم جهان را کسب کردند. بار دوم سال 92 بود که با تیم به مسابقه‌ها رفتند و همان‌جا که مصدوم شد و مجبور به ترک تیم شد.
هفده بار در مسابقه‌های کشوری و باشگاهی رتبه‌ی اول را کسب کرد. و تا به حال در سه فیلم بازی کرده است به نام‌های: بن بست گوش به کارگردانی محمود غفاری، من یک ناشنوا هستم به کارگردانی رضا خانی و فیلم مستند باغچه‌بان به کارگردانی مهشید قبادی.
منبع: پیک توانا ـ شماره54 ـ مرداد و شهریور 1393
 
تاریخ ثبت در بانک 24 آبان 1395