کد pr-11223  
نام نازنین  
نام خانوادگی گماری  
سال تولد 1371  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت هنری  
زبان فارسی  
مهارت نقاش  
اهم فعالیت ها پیانو کار می‌کند دبیر کانون معلولان سرای محله یکی از آثار هنرهای تجسمی من در آلمان به عنوان کارت پستال چاپ می‌شود. در حال حاضر داور مسابقات هنری و دبیر شهر یاران می‌باشد.  
کشور ایران  
استان تهران  
متن زندگی نامه نازنین معجزه خداست...
نازنین گماری هستم متولد 29/8/71 علت مشکل من هم شیمایی شدن پدرم در جنگ تحمیلی است.
من نقاشی را از دوران کودکی شروع کردم از همان کودکی که در مهدکودک نقاشی می‌کشیدم، مادرم متوجه شد که استعداد یادگیری نقاشی را دارم و از دوران مدرسه به کلاس‌های نقاشی می‌رفتم. خدا را شکر برخورد همه با من خوب بود و اساتید من برای من کم نمی‌گذاشتند و خانواده، مخصوصاً پدر عزیزم، مشوق من بود و با تشویق کردن باعث می‌شد من با وجود خستگی‌ها و سختی‌هایی که داشتم، باز هم نقاشی را مصمم‌تر از قبل ادامه دهم. در دوران دبیرستان هم نقاشی را ادامه می‌دادم. در مسابقات شرکت می‌کردم و حتی یکی از آثار هنرهای تجسمی من در آلمان به عنوان کارت پستال چاپ می‌شود.
من استاد عزیزی برای یادگیری پیانو دارم که برای من با هزینه‌ی شخصی خودش پیانو تهیه کرده و به من آموزش می‌دهد، آن هم بدون هیچ چشم داشتی و من محبت استادم را با روی باز پذیرفتم.
وقتی به سرای محله رفتم، بعد از مدتی دبیر کانون معلولان سرای محله‌ی نارمک از آنجا رفت و مسئولان سرای محله به من پیشنهاد دادند که به عنوان دبیر کانون معلولان با سرای محله همکاری کنم.
در حال حاضر داور مسابقات هنری و دبیر شهر یاران می‌باشد.
منبع: پیک توانا ـ شماره 59ـ خرداد و تیر 1394  
تاریخ ثبت در بانک 22 آبان 1395