کد pr-11185  
نام فرشته  
نام خانوادگی امرایی  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی  
زبان فارسی  
تحصیلات لیسانس ادبیات فارسی  
مهارت دبیر آموزش و پرورش اکنون نیز در قسمت سنجش اداری، قسمت امتحانات مشغول فعالیت هست  
کشور ایران  
استان نهاوند  
متن زندگی نامه من معلمم!
فرشته امرایی به سادگی خود را معرفی می‌کند: من در نهاوند به دنیا آمدم. از 7 ماهگی به علت تب شدید به فلج اطفال هر دو پا مبتلا شدم. در تهران چند مرحله عمل روی پاهایم صورت گرفت که تا حدودی بهتر شدم اما پای چپم خوب نشد و از 5 سالگی با عصا خو گرفتم.
سال 71 در رشته‌ی علوم انسانی دیپلم گرفتم، همان سال در دانشگاه آزاد بروجرد قبول شدم و در رشته ی ادبیات فارسی لیسانس گرفتم. حدود 2 سال با بیکاری سر کردم تا این که از اطلاعیه‌ی آموزش و پرورش برای جذب معلم حق التدریسی با خبر شدم. به اداره‌ی آموزش و پرورش نهاوند رفتم و به عنوان معلم حق التدریسی در یکی از روستاهای نهاوند پذیرفته شدم.
بعد از پنج، شش سال معلم حق التدریسی تا این که ما را برای استخدام رسمی به معاینه پزشکی فرستادند. ولی در معاینه پزشکی به دلیل داشتن عصا برای تدریس دادن پذیرفته نشدم و به من گفتند می‌توانی در قسمت اداری یا دفتردار یا کتابدار شوی، مدت 5 سال کتاب‌دار دبیرستان فاطمه‌الزهرای شاهد نهاوند بودم تا این که در سال 87 با رفتن خانواده‌ام به کرج، من هم به این شهر انتقالی گرفتم. بعداً به خاطر حذف پست کتاب‌داری، به عنوان معلم پرورشی کار کردم و هم اکنون نیز در قسمت سنجش اداری، قسمت امتحانات مشغول فعالیت هستم. آن پنج، شش سالی که به عنوان حق‌التدریس کار کردم، برایم 17 ماه حساب کردند بنابراین طبق آخرین حکم 10 سال و 6 ماه است که استخدام رسمی آموزش و پرورش هستم.
پیک توانا ـ شماره52 ـ فروردین و اردیبهشت1393  
تاریخ ثبت در بانک 18 آبان 1395