کد pr-11183  
نام رقیه  
نام خانوادگی محمودی  
سال تولد 1358  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت هنری  
زبان فارسی ، فارسی ، فارسی  
تحصیلات دیپلم انسانی  
مهارت هنرمند پیکر تراشی دارای هشت مدرک فنی حرفه‌ای  
کشور ایران  
استان تبریز  
توضیحات همسر آقای مهران ستاری شادمان  
متن زندگی نامه مهران ستاری شادمان متولد شهر ری و همسرش رقیه محمودی متولد سال 58 و اصالتاً از آذری زبان‌های شهر تبریز است، هر دو در مدارس عادی درس خوانده‌اند و دیپلم علوم انسانی دارند. مهران به علت بیماری «سی پی» و همسرش در سن 3 سالگی مبتلا به بیماری «فلج اطفال» شده، رقیه با دست‌های هنرمندش آثار دیدنی و زیبایی را به روی چوب پیکرتراشی کرده و تندیس‌های ارزنده‌ای را خلق کرده است. این زوج موفق دوره‌های هنری زیادی را در کنار هم گذرانده و هم زمان و با هم مدارک پایان دوره‌ها را دریافت نموده‌اند.
من و همسرم در موسسه‌ی رعدالغدیر ثبت نام کردیم ابتدا جهت دوره‌های مختلف کامپیوتر و بعد در کلاس‌های هنری، که پس از گذراندن این دوره‌ها مدرک پایان دوره دریافت نمودیم اکنون دارای هشت مدرک فنی کامپیوتر هستم، مغازه‌ای که گوشه‌‌ی حیاط منزل پدری‌ام است خدمات کامپیوتری دارم و هم اکنون طراحی و تبلیغات برخی از شرکت‌ها را انجام می‌دهم و در اوقات فراغت هم به کارهای هنری از جمله تابلوهایی با تکنیک خراش روی چوب و فلز می‌پردازم.
اولین رشته‌ی ورزشی مورد علاقه‌ام فوتبال بود ولی به علت شرایط جسمانی، بسکتبال را انتخاب کردم ولی سال 82 به پیشنهاد یکی از مربیان وارد رشته‌ی وزنه‌بردازی شدم و توانستم در این رشته مقام‌های داخل باشگاهی، استانی و قهرمانی کشوری را از آن خود کنم و مدال‌هایی را دریافت کنم.
 
تاریخ ثبت در بانک 18 آبان 1395