کد mv-17638  
عنوان سخنان ریاست جمهوری آقای روحانی در نخستین همایش مسئولیت اجتماعی کشور  
نوع کلیپ  
زبان فارسی  
زیرنویس ندارد  
معرفی اجمالی آقای روحانی در سخنانی در اولین همایش مسئولیت اجتماعی گفت : هر کسی می خواهد مسئولیتی در جامعه به عهده بگیرد باید قدرت حفاظت از سرمایه ها را داشته باشد.
وی افزود: نکند چند صباحی در گوشه ای از کشور عظیمی مانند ایران مسئولیتی داشته باشیم اما از سرمایه های مادی و معنوی حراست نکنیم ؛ البته مقصودم از سرمایه ها فقط نفت ، گاز ، معادن و مانند آن نیست بلکه باید از رابطه سالم جامعه و از دوستی اعضای آن حفاظت کنیم.
رئیس جمهور، حفظ ارزش های بزرگ اخلاقی را ضروری دانست.

* اشتغال، آب و محیط زیست؛ مهم ترین مسائل کشور
رئیس جمهور گفت: امروز اشتغال، آب و محیط زیست مهم ترین مسائل کشور است که باید دست به دست هم دهیم و این مشکلات را حل کنیم.
رئیس جمهور تأکید کرد: خیر جمعی یک معنای بسیار گسترده ای دارد و تنها کمک مالی نیست. انوع کمک ها را باید انجام دهیم.
در همایش مسئولیت اجتماعی، وزیران بهداشت، علوم و تعاون و جمعی از نمایندگان نهادها و موسسات مختلف حضور داشتند و جایزه و نشان ملی مسئولیت اجتماعی ایران با عنوان جایزه شهید دکتر فیاض بخش به سازمانها ، نهادها، موسسات و ارگان های فعال در عرصه مسئولیت اجتماعی بویژه در حوزه سلامت، رفاه و تأمین اجتماعی اهدا شد .
براساس گزارش دبیرخانه نشان مسئولیت اجتماعی ؛ از بین 197 شرکت متقاضی 47 شرکت به مرحله نهایی ارزیابی نشان مسئولیت اجتماعی راه پیدا کردند و قرار است امروز با اعلام نتیجه ارزیابی نهایی از شرکتهای منتخب در سطوح دیپلم افتخار، نشان برنزین، سیمین و زرین تجلیل شود.
اطلاعات تکمیلی این نهادها و ارگانها تا 15 شهریور ماه جمع آوری شده بود و برای دریافت این جایزه شاخص های بهبود فرآیندهای سلامت و رفاه اجتماعی، میزان مشارکتهای مردمی ، شیوه های موثر ارتقای کیفیت خدمات در مسیر رفاه اجتماعی عمومی و استانداردهای خدمات سلامت اجتماعی نیاز است .
هدف اصلی اهدای این جایزه ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای سطح سلامت و بهبود کیفیت خدمات با مشارکت نهادهای اجتماعی اعلام شده است و گروههای هدف نشان مسئولیت اجتماعی ایران هم رسانه ها؛ موسسات خیریه؛ اشخاص حقیقی؛ موسسات، نهادها و سازمان های دولتی؛ صاحبان کالا و خدمات بخش خصوصی؛ انجمن ها، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد؛ پژوهشکده ها، دانشگاه ها و موسسات علمی و آموزشی هستند.
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر  
تاریخ ثبت در بانک 7 آذر 1396  
فایل پیوست
تصویر