کد cf-44618  
عنوان سومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان در بانه  
تاریخ 1395شمسی  
توضیحات سومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان در بانه برگزار می شود

رییس انجمن نابینایان و کم بینایان بانه در گفت‌وگو با پیک‌توانا اظهار داشت: سومین جشنواره‌ی موسیقی نابینایان و کم بینایان بانه با عنوان «صدای سپیده» در شهریور سال جاری برگزار می شود.
مهدی فردیان ایجاد بستری مناسب در حوزه‌ی موسیقی نابینایان، انعکاس توانمندی‌های نابینایان و کم‌بینایان به جامعه و ترغیب جامعه هدف در انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری را از اهداف مهم برگزاری این جشنواره بومی و منطقه‌ای دانست.
وی همچنین گسترش فعالیت‌های انجمن نابینایان و کم‌بینایان بانه و ایجاد ارتباطی پویا و سازنده با فعالان حوزه‌های فرهنگی را از عمده‌ترین دستاوردهای این جشنواره برشمرد.
فردیان خاطرنشان ساخت: ما در این اقدام می‌خواهیم بگوییم معلولیت ناتوانی نیست بلکه محدودیتی است که با فراهم کردن موقعیت و بسترهای مناسب می‌تواند منجر به توانایی و رشد افراد شود.
وی با بیان اینکه جشنواره‌ی موسیقی نابینایان و کم‌بینایان کشور همه ساله به میزبانی شهر بانه برگزار می شود اظهار کرد: امسال نیز با تلاش همگانی شاهد برگزاری سومین دوره‌ی این جشنواره با حضور نابینایان و کم‌بینایان سراسر کشور خواهیم بود.
مهدی فردیان اذعان داشت: اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت http://www.blindngo.ir مراجعه و ضمن اطلاع از شرایط شرکت در جشنواره، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
رییس انجمن نابینایان و کم بینایان بانه تصریح کرد: این جشنواره با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بانه، انجمن زنان بانه، انجمن موسیقی بانه، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره بهزیستی بانه برگزار می شود.
منبع: رقیه بابایی، سایت کانون توانا قزوین، 30 تیر 1395

 
تاریخ ثبت در بانک 18 فروردین 1400