کد co-14657  
عنوان شرکت ارتعاشات طبی ایرانیان  
نوع خصوصی  
نوع تولیدات تولید کننده تجهیزات توانبخشی  
دامنه فعالیت کشوری  
زبان فارسی  
تلفن 20- 02155437319- 09121050875- 09361050875  
کشور ایران  
استان تهران  
نشانی بزرگراه نواب، تقاطع کمیل، ساختمان کالای پزشکی ایران (افرا)  
درباره درباره شرکت
در سالهای اخیر از سوی متخصصان و مردم جهان خصوصا در کشورهای پیشرفته به روشهای درمان بدون دارو و درمانهای فیزیکی توجه زیاد گردیده است.مخصوصا در افراد سالمند که همواره میبایست از داروهای کلیدی و دائمی نظیر داروهای مربوط به کنترل فشارخون ، قند ، چربی و قلب و عروق استفاده نمایند . لذا افزودن داروهای مربوط به مشکلات عضلانی و مفصلی به آن داروها خود میتواند موجب مشکلات عدیده ای گردد زیرا ترکیب شیمیایی همین داروها با یکدیگر ممکن است موجب از بین رفتن تاثیر داروهای دیگر نیز گردد .
درمانهای فیزیکی یکی از روشهای مهم در حفظ و نگهداری از بافتهای عضلانی و مفصلی بیمارانی که به دلایل مختلف دچار کم تحرکی گردیده اند میباشد زیرا انقباض عضلانی یکی از عوامل مهم در جریان خون در سیاهرگها بوده و در صورتی که عضوی نظیر دست یا پا دچار کم تحرکی گردد به سرعت از حجم عضلات آن کاسته میشود زیرا حجم تبادلات مواد غذایی و اکسیژن و همچنین انتقال مواد زائد و گازهای حاصل از فعالیتهای مربوط به سوخت و ساز در سلولهای مربوط به آن عضو دچار ضعف گردیده و عوارضی بوجود میاورند.بنابراین باحرکات مصنوعی و درمان فیزیکی میتوان از میزان صدمات و عوارض کم تحرکی کاست.درمانهای فیزیکی میتواند در
مطب و یا در منزل انجام گیرد که البته هر کدام از این موارد درجای خود قابلیتهای زیادی داشته و میتواند مکمل یکدیگر در جهت بدست اوردن نتیجه بهتری باشد.یعنی به همان اندازه که درمان در مطب میتواند دارای اهمیت باشد، انجام بعضی روشها و استفاده از بعضی وسائل در منزل نیز می تواند دارای اهمیت باشد . یکی از موثرترین روشهای درمانهای فیزیکی از طریق میکروماساژ یعنی ویبره با طول موج کوتاه می باشد بدین منظور شرکت ارتعاشات طبی ایرانیان وسائلی را به نام تجاری VBA تولید نموده که با ایجاد میکروماساژ با شدتهای مختلف می توان یکی از بهترین روشها بعنوان و ادامه درمان در منزل مورد استفاده قرار گیرد . میکروماساژ هم
در عضلات و هم در مفاصل قابل استفاده می باشد . این وسائل با ایجاد میکروماساژ موجب افزایش گردش خون و مایعات در بافت اندامها گردیده که ثمر این عمل کاهش در مفاصل در عضلات و کاهش و رفع اسپاسم در عضلات می باشد که در نهایت می توان تحرک بیشتر بدنی را بدنبال داشته که این خود سرآغاز بسیاری از بهبودیها می‌باشد . تاثیر این بهبودی و ایجاد توان حرکتی در فرد تاثیرات قابل توجه ی در اکثر اعضای بدن شخص خصوصا جهاز هاضمه و کلیه ها داشته و در نهایت موجب روحیه ی بالا در فرد می گردد . این وسائل نه تنها در بیماران بلکه در افراد سالم و قشر ورزشکار نیز می توان مورد استفاده قرار گیرد . زیرا این وسائل در دانشگاههای توان بخشی تهران و ایران بروی بیماران مورد استفاده قرار گرفته و نتایج آن مستقیما به اداراه کل تجهیزات پزشکی اعلام گردیده و از سوی دیگر این وسائل بروی ورزشکاران هم نیز مورد استفاده قرار گرفته که منجر به اخذ تائیدیه از فدراسیون پزشکی و ورزشی گردیده است . این وسائل محدویت سنی نداشته و بدلیل عدم عوارض جانبی خاص استفاده از آن برای اکثر افراد توصیه میگردد .
درد یکی ازبارز ترین عکس العمل های ناشی از مشکلات ونارسایی های به وجود آمده دربدن بوده که این خود یکی از نعمت های خالق هستی می باشد که به عنوان یک زنگ خطر ویا علامت هشدار شناخته می شود.برای مثال زمانی که در دندان یک فرد ایرادی به وجود می آید ویا پوسیدگی ویا سوراخی ایجاد می گردد ،درد به وجود آمده به صورت هشدار به فرد می فهماند که می بایست دررفع آن ایراد اقدام نماید واگرچه چنانچه دراین مسیر کوتاهی به وجود بیاید عواقب بعدی گریبانگیر فرد می گردد و این درد تا زمانی که مشکل مرتبط با آن رفع نگردیده ادامه دارد.
دراندامهای دیگر نیز به دلیل بعضی نارسایی ها ،درد به وجود می آید .ازاین نارسایی ها ودرد ها می توان دردهای عضلانی ومفصلی را نام برد .یکی از علتهای دردهای عضلانی ومفصلی، نارسایی های خونی می باشد.این نارسایی ها ودرد درعضلات ومفاصل با یکدیگر رابطه مستقیم دارند یعنی هرچه نارسایی بیشتر باشد درد نیز بیشتر است وهرچه درد بیشتر باشد نارسایی نیز بیشتر خواهد بود.دلیل این هم واضح است .دربدن به دلیل اینکه یکی از عوامل مهم درگردش خون،انقباضات عضلانی بوده وزمانی که درد دریک عضو بیشتر می شود تحرک وانقباض عضلانی درآن عضو کمتر می شود وهمین کمتر شدن تحرک وانقباضات عضلانی ،خود باعث کاهش بیشتر گردش خون د رآن ناحیه می گردد ودرنتیجه تحرک کمتر ،نارسایی خونی بیشتر = درد بیشتر ودر دراز مدت تخریب بیشتر.
حال می بایست ترفند وشیوه ای را به کاربرد تا آن نارسایی جبران گردد ودرصورتی که نارسایی کمتر شود تحرک نیز بیشتر می شود وهمین تحرک بیشتر گردش خون بیشتری را درپی داشته ودرنهایت درد نیزدرآن مناطق کاهش می یابد.
شیوه های مختلفی را می توان نام برد ، یکی از آنها ماساژ می باشد ولی به دلیل اینکه هزینه زیادی را درپی داشته ،ازروشها و وسایلی که بتواند این کار را انجام دهد استفاده می گردد .یکی از این وسایل وروشها میکروماساژمی باشد زیرا هم درعضلات کارایی دارد وهم درمفاصل وبه دلیل اینکه دراین شیوه از ویبره با فرکانس بالا استفاده می گردد و اثرات آن نافذ بوده ونتایج آن چشمگیر می باشد شرکت ارتعاشات طبی ایرانیان با تولید پد های ویبره میکرو ماساژ با علامت تجاری « VBA » با اخذ تأییدیه از دانشگاههای توانبخشی تهران وایران مبنی بر اثرات مثبت وکاهش درد درمفاصل وکاهش ورفع اسپاسم عضلانی وهمچنین اخذ مجوز ازاداره کل تجهیزات پزشکی ،فعالیت خود رادرراستای خدمت به بهبودی وکاهش درد وسلامتی افراد جامعه وبه عنوان ادامه درمان درمنزل آغاز نمود .
محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از : زانو بند ویبره ، زیر پایی ویبره و کف دستی ویبره . هریک از این محصولات، درقسمتهای مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد وکارایی های متعددی دارد. برای مثال زانو بند ویبره با اینکه برای زانو ها طراحی گردیده اما از مچ پا تاران ،از مچ دست تا بازو ،دور پهلو وکمر ،کتف ،کول وگردن نیز کارایی دارد ویا زیر پایی ویبره که برای ریلکسیشن در پاها ساخته شده ،اما در افراد مبتلا به دیابت هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد .واز عوارض احتمالی مشکلات دیابت درافراد مبتلا ،بکاهد ویا درافراد دچار کمر درد درناحیه کمر مورد استفاده قرار گیرد . پد کف دستی هم برای ماساژ اکثر نقاط بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این وسایل دارای تأییدیه از فدراسیون پزشکی ورزشی نیز می باشد و ورزشکاران عزیز نیز به جهت خون رسانی بهتر دراعضای خود قبل و پس از تمرین از این وسایل استفاده نمایند .
 
تاریخ ثبت در بانک 1 مرداد 1396