کد co-14429  
عنوان آموزشگاه موسیقی زروان  
نوع خصوصی  
دامنه فعالیت استانی  
زبان فارسی  
کشور ایران  
درباره آموزشگاه موسیقی زروان مناسب سازی شده برای افراد دارای معلولیت به مدیریت استاد اهورا پارسا، امروز دوشنبه 29 خردادماه با حضور چهره‌های فرهنگی و هنرمندی استاد کیوان ساکت و اجرای گروه موسیقی زروان آغاز به کار خواهد کرد.
مدیر آموزشگاه موسیقی زروان، با اعلام این خبر هدف از راه‌اندازی این آموزشگاه را که در آن کلیه سازهای سنتی و باستانی ایران و سازهای جهانی آموزش داده خواهد شد، چنین بیان کرد:ما در آموزشگاه زروان تلاش داریم با بهره از استادان دانشگاه و استادان نامدار موسیقی، موسیقی باستانی و سنتی ایران و موسیقی جهانی را به شیوه‌ای نوین به علاقه‌مندان آموزش دهیم تا بخشی از فرهنگ کهن موسیقیایی ایران‌زمین احیا شود و جلوه بیشتری یابد.
اهورا پارسا افزود : ما در این آموزشگاه همچنین توجه ویژه‌ای برای آموزش افراد معلول داشته‌ایم که این خود گامی نوین در آموزش موسیقی به افراد معلول در ایران است. این آموزشگاه کاملا مناسب سازی شده بوده و افراد دارای معلولیت می توانند از امکانات این آموزشگاه استفاده نمایند.
گفتنی است این برنامه هنری که ورودش برای عموم علاقه‌مندان آزاد است، ساعت 17 در خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، خیابان اورامان، پلاک 55، طبقه دوم برگزار خواهد شد.
با هنرمندی استاد کیوان ساکت  
تاریخ ثبت در بانک 22 تیر 1396