کد co-13895  
عنوان جامعه معلولین نیکو تلاش  
مدیر عامل تقی یوسفی مفید  
نوع خصوصی  
زمینه فعالیت حمایت از معلولان استان و فعالیت های فرهنگی و ورزشی  
دامنه فعالیت استانی  
زبان فارسی  
تلفن 09124529829  
کشور ایران  
استان قم  
نشانی خیابان باجک2، قبل از پل هوایی، خ ظریفیان، ساختمان بهزیستی آیت الله گلپایگانی  
درباره حضور مدیرعامل موسسه جامعه معلولین نیکوتلاش استان قم در جهاددانشگاهی
مدیر عامل موسسه جامعه معلولین نیکوتلاش استان قم از خدمات و عملکرد آموزشی وتربیتی جهاددانشگاهی برای جوانان و نوجوانان قمی قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم،تقی یوسفی در بازدید از بخش های مختلف جهاددانشگاهی افزود: موسسه نیکوتلاش با پوشش و ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به بیش از پنج هزار نفر از معلولان جسمی حرکتی استان قم گام موثری در راستای خودباوری و استقلال معلولین برداشته است.
وی بیان داشت: موسسه نیکوتلاش استان قم در حال حاضر از تعداد پنج هزار عضو خود تنها 500 نفر را به طور رسمی و دارای پرونده سامان دهی کرده است.
در ادامه مدیراجرایی موسسه نیکو تلاش استان قم زمینه همکاری این موسسه با جهاددانشگاهی را بسیار گسترده ارزیابی کرد و اظهار داشت: با بررسی و کنکاش بیشتر می تواند زمینه های همکاری آموزشی و تحقیقاتی بیشتری را با جهاددانشگاهی تبین کرد و از نعمت این نهاد انقلابی و خدمتگزار بهره برد.
محمد جوکار با استقبال از دوره های آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان قم خواستار همکاری همه جانبه این نهاد با موسسه جامعه معلولین نیکوتلاش قم شد و تصریح کرد: معلولین جسمی حرکتی، نابینا و کم بینا، ناشنوا، معلولین اعصاب و روان و همچنین معلولین ذهنی عمده بیماران این موسسه می باشند که با بررسی ها بیشتر باید دوره ها و زمینه های آموزشی هر گروه از معلولین را با همکار معاونت آموزش و تحقیقات جهاددانشگاهی واحد استان قم تفکیک و برایشان مهیا نمو
 
تاریخ ثبت در بانک 28 خرداد 1396